8-månadersångesten har vi haft! Det är efter att den börjat ebba ut som det jobbiga börjadeFjällfolket skrev:en liten fundering :-k
jag tror oxå du skulle ha nytta av att läsa om 8-mån.ångesten när din Barnabok dimper ner![]()
Kloka JennyH ska du lyssna till![]()
Ta dig tid att ta in det du läser nu så tror jag en hel del poletter kommer att ramla på plats![]()
![]()
Lycka till nu![]()
Vi finns här
/Fjällmor
HJÄLP!
-
Gäst
Skönt att ni ska flytta till något där ni trivs bättre snart. Det kommer ge en massa ny energi till er!
Ett tips:
Om hon är jättetrött efter att ha sovit lite dåligt på middagsluren, och hon vill sova en liten extrastund på em, låt henne då sova prick 5 eller prick 20 minuter. Du ska alltså väcka henne efter 5/20 minuter. En powernap som ger ny energi.
Och så kan du läsa massor av klokheter i Barnaboken!
Kramkram
Om hon är jättetrött efter att ha sovit lite dåligt på middagsluren, och hon vill sova en liten extrastund på em, låt henne då sova prick 5 eller prick 20 minuter. Du ska alltså väcka henne efter 5/20 minuter. En powernap som ger ny energi.
Och så kan du läsa massor av klokheter i Barnaboken!
Kramkram
-
Fjällfolket
Myra skrev: Nu vet jag att det kanske inte är så populärt här men jag gav upp försöken att få henne att sova länge i vagnen och hon får sova sin långa lur i spjälsängen. Korta em-luren på 45 min sover hon i vagnen ute (oftast). Men det finns många trådar här om hur man får dagslurarna i vagnen.
/Myra
Kanske något för dig att överväga Svala...
/Fjällmor