Är det dags snart!!!

Tips- och samtalsforum kring havandeskap och förlossning
Skriv svar
Linnan

Är det dags snart!!!

Inlägg av Linnan »

Jag tror att kanske möjligtvis, den där proppen gick igår!!! Hoppas! Fast det är drygt 20 dagar kvar till äggkläckningsdags, pust! :lol: Jag som varit så förberädd på att gå över tiden, känner hur längtan börjar bli övervälvande!
Och de sista två veckorna tycks jag ha gått upp sex kilo till! Fast jag hoppas att det är vatten för benen är ganska svullna nu! Hihi :D
Ojoj, och vad ska man ha på den lilla när hen äntligen kommer ut??? Bara en filt eller?
Jag stod och strök alla bebiskläder igår (ända gången jag stryker kläder är inför en litens födelse) och skrattade muntert åt de fem pyjamasarna med hel fot som troligen inte kommer att användas en enda gång! Snart blir det dags för syskonen att göra iordning bebbens säng, det ska bli kul att se vad de väljer för lakan och sånt. Hur har ni det, medsystrar, i högsommarvärmen?
T.P

Inlägg av T.P »

Spännande :D har det hänt ngt sen proppen gick! Min "propp" kom i 3 omgångar under ett par dagar...
Gick du över tiden med dina andra barn?
barn födda 04/06/08
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Hur är det, har det kommit något litet barnaboksbarn ännu :?: Håller tummarna för det, var det proppen är det nog så :D
Väntar med spännig på fortsättningen - en härlig förlossningsberättelse :wink:

Många kramar i sommarvärmen, och lycka till - eller grattis :?: :D
Kram Mia
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
Linnan

Inlägg av Linnan »

Tyvärr, ingen bebis ännu :( bara sammandragningar vid minsta ansträngning, så jag har dragit igång det ena jätteprojektet efter det andra, då brukar det ju hända saker :wink:
De andra har kommit ganska så precis på utsatt dag.
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Såja, såja :wink: inget har ju blitt kvar därinne :wink:

Men jag förstår dig, i den här värmen är det ingen dröm att vara gravid, precis... Och jag är ju ändå "bara" i vecka 26, så hur du känner kan jag bara föreställa mig :shock:

Hoppas den lill* är färdigbakad, snart :!:
Kram Mia
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
Linnan

Inlägg av Linnan »

:D Jag överlever :lol: ungarna är i alla fall glade att de har en så badglad morsa denna sommar :lol:
vecka 26! Tiden går snabbt! Kram på dig tjockis!
Skriv svar

Återgå till "Barnaväntan"