Skor!!?

Utrustning, inredning, kläder och prylar
Skriv svar
Livans mamma

Skor!!?

Inlägg av Livans mamma »

Nu börjar tösen släppa taget och jag räknar med att jag snart får lov att köpa henne ett par skor om det ska traskas med utomhus :D

Det finns ju en hel uppsjö av olika modeller och prisklasser. Jag vill ju inte ha vad för skitsko som helst eftersom jag förmodar att det är ganska viktigt att de ger rätt stöd, inte är för tunga eller obekväma. Men hur dyrt får det vara egentligen :?: De växer väl ur dem ganska fort, och då är det dags för ett nytt par :!:

Tips på modeller, butiker och vad jag ska leta efter!!

Kram :heart:
Mamma till Livan som kom till jorden i oktober 2005 :heart:
Katarina-Mamma duracell
Kontakt:

Inlägg av Katarina-Mamma duracell »

hej!
De första skorna som jag haft till mina barn när de lärt sig gå har varit kavats kängor typ snörkänga. http://kavat.ebutik.se/Kavat/images/shop/3416-77.JPG

de är kanske inte så billiga, men jag har velat ha ordentliga skor på fötterna tills de är stadiga att gå. inomhus har de haft enklare skor av moccasin-modell långt tidigare.

om man vill handla direkt på nätet så är adressen
www.kavat.ebutik.se
Mamma till två barn som får Emil i Katthult att blekna

blogg om pyssel och allt därtill: krumelurans.blogg.se
K-ina

Inlägg av K-ina »

Kavatskor håller jag också på!!! Man är väl lokalpatriot 8) ...

Jag tycker att man ganska ofta kan hitta förra säsongens kavat nedsatta till skapliga priser. Om inte så är de så pass hållbara och bra så att de iallafall lönar sig i längden. Min lillpojke har ärvt storebrors kavatskor och jag är NOGA med att skor ska vara schyssta när de ska ärvas!

Annars gillar jag PAX också!
Mamma till två pojkar.
Axel född Mars -00 och Gustav född Juli -03
Skriv svar

Återgå till "Barnasaker"