Sååå ledsen vid läggning

Skriv svar
Iritea

Sååå ledsen vid läggning

Inlägg av Iritea »

Hej alla!

Har liksom hamnat tillbaka på ruta ett och lite till :( Sonen som snart blir 9 månader är pigg och glad äter som han bör osv Saken är den att han efter semesterns hemkomst blir den olyckligaste olyckliga när han ska sova. Har inte varit så någonsin. I kväll var tredje kvällen hemma och jag trodde att det skulle klinga av men icke min älskling skrek ORDENTLIGT av och till i en halvtimma :( :( :( innan han somnade. Ramsade lungt efter 10 minuter och sen efter cirka 5 båda efterföljande gånger. Så vad göra ??? Skrattet till godnattet är det inget fel på glad så han kiknar men så fort vi kom in i sovrummet ledsen och så har det absolut aldrig varit innan och så vill man ju absolut inte ha det. Så snäll ni kloka hur reder jag upp den här soppan :?: :?: :?: (Kan tilläggas att morgonen har börjat strula har dock aldrig tagit upp honom gråtandes men har inte lyckats få honom att somna om.) Sååå tacksam för svar Iritea
/LO
Kontakt:

Inlägg av /LO »

Hej
Jag gissar mig till en aning övertrötthet.
Han orkar liksom inte hålla ihop sig ända till läggdags. Han har kämpat när ni har varit borta, men nu, hemma i trygga tillvaron, orkar han inte vara trevlig längre.
Pröva att lägga en halvtimme tidigare några kvällar ska du se om det hjälper.

/LO
Lotta, mamma till
:heart: Vera :heart: född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 :sleep:
:heart: Ivar :heart: född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Skriv svar

Återgå till "Säkra Sovare med fnurra på sömntråden"