Har tidigare beskrivit kuren som vi påbörjat under tråden "Nu går det bättre!". Nu har tredje natten avklarats med lite sämre resultat än jag förväntat mig
Först och främst tog det längre tid vid läggning innan hon somnade in (Detta ca 19.14, efter att ha lagt henne 18.45 och utnyttjat marginalkvarten. Enligt schema ska hon lägga 19.00).
Sedan vakade hon 22.00 och då tog det ca 50 min innan hon somnat in, det efter att jag gett ett besked och påminnt ganska många gånger.
Under vargtimmarna vaknade hon 04.20 och då tog det återigen ca 45 min innan hon somat om. Denna gång gav jag inget besked men fick påminna i flera omgångar. Hon ropade att hon ville ha välling och tutte, vilket hon tidigar knappt nämnt, men nu var det som att hon fått dille på detta
Hon ska enl schema vakna 07.00, men strax innan 06.30 vaknade hon och var missnöjd. Jag ramsade två ggr och inväntade att hon var tyst och lugn och stomade glatt in för att göra morgon kl 06.30. Var detta fel? Tänkte som så att jag utnyttjade marginalkvarten, vi lade ju henne 18.45...
Med tanke på att andra natten sov hon helt utan att jag behövde påminna så var jag inställd på detta även denn natt...det gick liksom åt fel håll