Amningsproblemer...

Barnavårdsforum. Standardmodellen och andra råd och dåd i Barnabokens anda
Skriv svar
Sidi

Amningsproblemer...

Inlägg av Sidi »

Hej, kære alle!

Vi blev for seks dage siden beriget med endnu en lille dreng, Tue - nu har vi tre! :D :D :D
Fra starten gik det fint med amningen, men nu er der problemer. :?: :!:
Jeg kører efter AW-metoden med tre gange mad osv. og sørger for, Tue bliver godt mæt hver gang, at han får bøvset, er vågen osv. Faktisk har det passet med 1,5 times mad m.m. og ca. 2-3 timers søvn - indtil nu, hvor han vågner efter 15 min. og straks vil have mad.
Er jeg mon løbet ind i den første "mælke-krise"?? Men hans ble er MEGET fyldt når jeg skifter ham så noget mad får han i hvert fald, og han ser mæt og tilfreds ud, når han har endt et måltid.

????

På forhånd mange tak, og tak for verdens bedste hjemmeside.

knus, Sidsemor
Sidsemor, 40, mor til Lasse 9 år, Lucas 7 år og Tue snart 5 år. Arbeter hemma.
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Inlägg av annawahlgren »

:D GRATTIS till lille Tue :lol: :heart:

Vilken lycka :!: Tre små bröder :lol: :lol:

:D Vaknar han efter 15 min och äter mer, blev han nog trots allt inte riktigt mätt innan du la honom. Även om blöjan är full är det mycket mat som bara rinner igenom, vet du, och det är inte fel. Det gäller att lindra hans överlevnadsångest (och av den kan man kissa mycket :lol: :lol: ) - det måste få vara det viktigaste av allt :!:

Så bestäm dig för att proppa honom så full som någonsin går och truga honom med ännu mer, så mycket så du verkligen tycker det verkar orimligt. Sedan ska han sova så gott och om och när han ändå vaknar efter så kort tid som 15-45 min (i stället för att sova ca 2,5 tim) får du hjälpa honom att sova vidare. Och minnas att han ska ha ännu mer mat nästa gång :wink: :lol:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Sidi

Inlägg av Sidi »

Tak, Anna, for lykønskning og svar.
Vi har netop været til lægen, som kunne se på vægten, at jeg har masser af mælk, så det er jo rart som udgangspunkt :D

Jeg må jo bare fortsætte med at proppe og proppe ham - udfordringen er at holde ham vågen, når han spiser...!

Knus her fra lykkelige Sidsemor - ja, tænk; tre små drenge, hvor føler jeg mig glad og heldig :heart:
Sidsemor, 40, mor til Lasse 9 år, Lucas 7 år og Tue snart 5 år. Arbeter hemma.
Skriv svar

Återgå till "Späda barn och små (nyfödd till 1år)"