Sammanfattning: problem med vargtimmen. Äter mycket bra och är alltid på strålande humör, beklagar bara sej när jag varit inne och stört (kom jag på när jag skriver detta).
Mina åtgärder men vad saknas?
-Igår fixade jag mörkläggningen för lite ljus kom faktiskt in. Jag använder kardborrband nu, jättebra (det blir becksvart).
-Jag har möblerat om så min säng står längre bort från hans rum (matrummet vi bor i en etta). Eftersom han är nöjd att ligga och jollra varg så har jag bestämt mej för att inte gå in (inte ens en gång) såvida han inte är olyckligt ledsen. för min del väljer jag att somna om...
Jag tror att detta kommer att räcka och att vargen kommer tassa bort av sej själv.
Men jag höll på att börja misströsta för när jag började kura bort vargen så somnade han inte om lika fort, Men jag är övertygad om att detta problem är övergående. MEN det som börjat krångla sedan vi började är också dagslurarna:
-om han håller sej vaken under hela sovpasset ska han ändå ligga kvar tills han somnar? Hur länge kan man låta honom ligga då?
-han är nöjd och ganska knasig där han ligger. Min magkänsla säger dock att jag inte ska lägga tillrätta och att detta kommer att lösa sig när vargen är borta.
Jag skulle bli så otroligt glad om ni öser lite klokskap över mej i denna stund! /L... nu somnade han (tog 45 min... precis så länge som han ska sova).
N?r n?gon v?grar denna enkla grund vid samtal s?g bara: vi tycker olika, och se v?ldigt n?jd ut...
N?r n?gon v?grar denna enkla grund vid samtal s?g bara: vi tycker olika, och se v?ldigt n?jd ut...