Tänkte bara höra om ngn upplevt liknande..
Över en natt har brösten förändrats enormt som om dom redan vore fyllda med mjölk...har inget minne av att dom blev så förra graviditeten.. förutom ef förlossning såklart!
det är ju trots allt nästan 4 veckor kvar till bf
tänkte att jag "samlat vatten" men det sätter väl sig inte enbart i brösten
Nä, det är nog inte vatten det är säkerligen mjölk - får vi väl hoppas har inte upplevt att de blir bomber över natte, kanske, men nog blir de gradvis större, och så som man ser ut tredje dan efter förlossningen, skulle väl göra vilken silikonopererad bimbo som helst grön Så - passa på och njut, när naturen laddat åt dig Tids nog blir det (kanske?) taxöron
Kram
6 barn (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) två barnbarn (-1309, -1505)
Att längta tills de blir små igen är nog ganska ovanligt
Jag ÄLSKADE mina bröst när jag var gravid och ammade!!
SÅ snygga och fasta!
Men nu...ja, de är tragiska!
Tror inte på vatten.... Minns att brösten 2-3 dagar efter förlossningen var något av det mest överraskande . Jag hade B-kupa innan och hade laddat med en amnings-bh med c-kupa....GLÖM 8)
Mamma till två Barnaboksbröder (d v s standardmodellade): födda 2004 och 2006.
Jag längtar också tills de blir små igen Har D-kupa normalt och ni kan ju bara tänka er när de nu är fulla med mjölk......Men efter förra barnet så blev de små taxöron, visst, inte snyggt men man kan i stort sett välja vilken BH eller bikini man vill och behöver inte gå på storlek och endast få välja mellan de fula
Sara
Mamma till Vilma född 040503 och Viggo född 060328 VilmaochViggo
Njut av fasta brost sager jag bara! Jag gick fran b till DD pa 2 veckor och ar nu tillbaka till b igen med den lilla forandringen att de numera nar ner till knana istallet! Ha Ha