Hej
Tösen har sovit innomhus dagtid en längre tid. Nu tänkte jag införa vagnen igen eftersom det finns möjlighet till det. Tösen sov tidigare bra i sin vagn och det var inga problem att somna in heller. MEN NU i ca en veckas tid (då jag lagt henne för att sova i vagnen) har hon haft stora problem att somna in och sen när hon väl en gång somnat sover hon exakt 30 minuter och vaknar upp trött och på dåligt humör. (Sovpassen skall vara 45min)
Vad gör jag då? Vill verkligen att hon skall kunna sova i vagnen!
(Vagnen är stor - så det är inte utrymmesbrist iaf)
sover dåligt i vagnen
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
- Inlägg: 15366
- Blev medlem: mån 22 nov 2004, 22:46
- Ort: Gastsjön
Hon ska skratta och vara glad innan hon läggs. Förlita dig inte på vagnen (som låter underbar). Förlita dig på din attityd
Läs på om vagningen i Verktygslådan och lär dig veta precis vad du gör och varför
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022