Hej alla kära forumister!

Sedan snart ett års tid har jag så sakta börjat jobba som utbildningsledare för föräldrautbildningarna inom Active Parentings program och även enskild guidning i föräldraskapet kring bl a sömn, självkännedom och relationer. Under våren har jag fått det kära bekymret att denna verksamhet upptar mer och mer av min tid och därför kommer jag tyvärr inte längre att ha möjligheten att vara ordförande för forumet. Det är blandade känslor jag känner men mest av allt känner jag en stor glädje i att forumet utvecklats så som det har! Det är fantastiskt att se hur självgående forumet är och hur alla engagerat och sakligt hjälper varandra att nysta i sömnhärvor och annat =D> ! Det är, som Anna också sagt, så det var tänkt med forumet och nu känns det som att vi är där!

Jag har varit aktiv som ordförande på detta helt fantastiska forum i ett antal år under min föräldraledighet och det har varit en mycket betydelsefull tid för mig. Jag har fått möta er alla och fått erfarenheter av er och era barn. TACK för allt ni delat med er av och fortsätter att dela med er av

! Sluta aldrig med det - ni är så betydelsefulla

Jag känner också en stor glädje i att ha kunnat hjälpa er på er väg i föräldraskapet och som guide i Barnabokens livsfilosofi. Jag vill tacka för all uppmuntran jag fått av er- vilken varit, är och förblir en stor drivkraft för mig!

Jag kommer självklart inte att försvinna helt utan dyka in då och då. En dos positiva föräldrar och glada barn måste man ha då och då

!

Om man vill nå mig så gör man det via infon i "profile" och den till hösten kommande hemsidan! Välkommen!

De absolut i särklass bästa hälsningar från er Mammut!