Ska tillägga att sonen just lärt sig gå och inte alls har krupit innan utan gick från 9 mån stapplande. Är väldigt ömtålig och liten just nu och bara mamma som gäller. ska helst vara i famnen.
Undrar om det är naturlig del i utv, att sömnen krånglar? Ska vi göra samma som vi alltid gjort, gå in och stoppa om, eller ska vi vara där hos honom och buffa tills han somnar? Kan ta ca 15-30 min.
Ska vi säga ramsa eller bara buffa eftersom det är natt och man ej ska prata då?
Har barnaboken och redan läst allt om sömn i den men känner att jag inte vet vad som gäller just för nu.
Nån som kan hjälpa oss??