Borås djurpark lördag 9 juni kl 10

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
ramlösa

Borås djurpark lördag 9 juni kl 10

Inlägg av ramlösa »

På torsdag är det dags för träffen i Slottsskogen :D Vilka kommer? Vill veta på ett ungefär så att jag kan brygga tillräckligt med kaffe och ta med något gott till alla. :)
Vi träffas vid Slottsskogens parkering vid avfarten mot Slottsskogsvallen.
Jag står där och väntar på er med en grå-röd-rutig vagn med en skylt som det står Joel på.
Ska bli roligt att ses :D Vill någon ha mitt telnr är det bara att PM:a mig.
Mamma till Joel född 11 oktober 2005
kvacke

Inlägg av kvacke »

Åh vad det låter kul!! :lol:

Jag bor i Borås som ligger ca 7 mil från Göteborg. Jag kan tyvärr inte på torsdag men det skulle vara superkul att träffa er andra AW mammor nån annan gång....Jag håller utkik här på forumet om det blir någon mer träff i Göteborg. :lol:
Dotter född 051107. Kurad vid 6 månader
Son född 080314. Kurad vid 5 månader
nilam

Inlägg av nilam »

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :cry: :cry: :cry:

Har jätte dåligt samvete, jag hinner tyvärr inte, som jag skrev tidigare så ska jag ner till Mammut på kurs och för att hinna så måste jag ta bussen 11,50 från centralstationen och barnen ska lämnas till mormor innan det, känner lite att jag pushade för torsdagen och nu kan jag inte......... hoppas några kommer, annars träffas jag gärna vid ett annat tillfälle .

F'låt
//N
:heart: Storasyster sep 02
:heart: Lillasyster aug 04, kurade vid 4 månader.
:heart: Lillebror jan 07, standardmodell

Storasyster omkurad vid 2,5 år då vi hade tagit bort spjälsängen alldeles för tidigt.
anna
Kontakt:

Inlägg av anna »

Hej! :D
Som det talades om i den andra länken var ju även Kristi Himmelfärdsdag en dag då många är lediga! Blir den träffan av också, eller hur blir det? Jag vill gärna vara med på den ifall det blir! :D Kan inte på torsdag som jag skrev innan.

kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.
T.P

Inlägg av T.P »

jag kan fortfarande :) och kommer gärna imorgon..Men det är klart att vi får ta en träff på kristi himmelfärds dagen oxå. tider får ngn annan bestämma

till anna:
då hoppas jag på att du kan visa profylax andningen för mig :wink:

Till Ramlösa:
Om det blir ngt imorgon, så behöver du inte tänka på kaffe till mig...frågan är vad det blir för väder??Hade varit skönt att sitta ute, men annars har vi ju "villa bel park" el hur det nu stavas :)
barn födda 04/06/08
anna
Kontakt:

Inlägg av anna »

Men, herregud tös, du har ju gått kurs nu! :shock: :wink:

Om inte Kristi Himmelfärdsdag är bra, så kan det väl gå en lördag annars? Jag är verkligen angelägen att få komma med någonstans, någon gång... :D

kram anna
ramlösa

Inlägg av ramlösa »

nilam skrev::oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :cry: :cry: :cry:

Har jätte dåligt samvete, jag hinner tyvärr inte, som jag skrev tidigare så ska jag ner till Mammut på kurs och för att hinna så måste jag ta bussen 11,50 från centralstationen och barnen ska lämnas till mormor innan det, känner lite att jag pushade för torsdagen och nu kan jag inte......... hoppas några kommer, annars träffas jag gärna vid ett annat tillfälle .

F'låt
//N
Ha inte dåligt samvete :-) Vi får väl träffas en annan gång istället :D
ramlösa

Inlägg av ramlösa »

T.P skrev:Till Ramlösa:
Om det blir ngt imorgon, så behöver du inte tänka på kaffe till mig...frågan är vad det blir för väder??Hade varit skönt att sitta ute, men annars har vi ju "villa bel park" el hur det nu stavas :)
Då ses vi imorgon :D Tycker vi fikar på Bel Parc, det verkar som om det inte ska bli så jättebra väder. Vad roligt att vi ska träffas :)
T.P

Inlägg av T.P »

Hej..ja då ses vi imorgon 09.30 :D
barn födda 04/06/08
T.P

Inlägg av T.P »

hej på er..vill bara tacka för en trevlig träff :D

mvh T.P
barn födda 04/06/08
anna
Kontakt:

Inlägg av anna »

Vilka var ni, och vad gjorde ni, hade ni det trevligt????

kram anna
T.P

Inlägg av T.P »

hej anna..Jo det var jag Ramlösa och MarieH..

dagen började med missförstånd :wink: jag velade omkring i ca 3 kvart letandes efter Ramlösa som skulle ha rutig vagn..Gick förbi MarieH när hon lastade ut sin barnvagn..men hade ju ingen aning om att det var hon :D
klockan 10 gav jag upp och gick till villa belpark i hopp om att dom skulle vara där..men jag och dottern var ensamma på hela cafeet..satt och fundera över om jag virrat till det nu igen :?: :oops: :? ..tagit fel på dag osv

senare kommer 2 glada :D mammor och 3 barn in genom dörren och jag tänkte att det måste vara dom..men kunde inte riktigt me att fråga om hon var "Ramlösa" :lol: ifall det var fel person..men men det löste vi ,och det blev en trevlig fika stund..så det måste vi göra om :)

apropå "andningen" ville se hur du flämtandades enligt AnnaW men kom på att du kanske inte gjorde den iom kursen ej lär ut den..men fixar nu helt plötsligt flämtandningen galant 2 min.. :D

kram
barn födda 04/06/08
ramlösa

Inlägg av ramlösa »

MarieH och TP: tack för en trevlig träff :D :heart: Hoppas vi kan ses snart igen 8) :D
anna
Kontakt:

Inlägg av anna »

Jaha!
Var det flämtandningen du ville lyssna på :lol:
Ja, det hade jag ju kunnat visa, men du verkar fixa det bra själv :D

Kul att ni hade trevligt tjejer! :D

kram anna
MarieH

Inlägg av MarieH »

Halloj!
Nu har jag lyckats hinna in också, och vill bara instämma i tackandet - jättekul att få träffa andra som tänker på samma sätt. Det blir så enkelt då :D.

Kanon att du tog initiativ Ramlösa! Jag hänger gärna med efter Kristi Flygare, och det hade varit jättekul att få träffa er som bor runt om också.

TP, jag kan visa lite flämtandning om vi hinner träffas någon mer gång innan bebben kommer. Jag har suttit på restaurang i Sävedalen och flåsat, så jag är inte speciellt blyg :roll:.

Hmmm - jag sitter inte och flåsar sådär helt oprovocerat, det var några timmar innan lilleman kom till världen. Så klart... :lol:

Sköt om er!
/Marie
Senast redigerad av MarieH den tis 23 maj 2006, 07:51, redigerad totalt 1 gånger.
Mamma till två underbara Barnabokstrimmade busungar födda 2004 resp. 2005.

Sporadisk närvaro pga rygg- & nackskada.
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"