Hej!
Skulle verkligen behöva hjälp! Har kört kuren på min son (13mån) i fem dagar nu. Han sover hela nätterna, peppar, peppar, men vill inte somna själv i vagnen. Innan fick han nappen och somnade själv bara jag lade honom i vagnen. Nu får jag stå och gunga vagnen som en galning i minst 10 min och jag blir TOKIG. Är det någon som hatr nåt tips hur jag skall göra?
Angelica
Inte somna i vagnen!
Hej
Jag är nog inte den som ska ge tips vad gäller sova i vagn, men jag gör det ändå.
För som jag ser det har du två alternativ.
1 Gå ifrån vagnen och låt honom somna själv. Du stör honom där du står.
2 Låt honom sova i säng. Om du inte vågar lämna vagnen när han är vaken, så är det ett alternativ.
Själv fick jag tips (som ja dock aldrig praktiserat) att ställa en gammal spjälis ute om man vill att de ska sova ute. Men det förutsätter stor balkong eller trädgård.
/LO
Jag är nog inte den som ska ge tips vad gäller sova i vagn, men jag gör det ändå.
För som jag ser det har du två alternativ.
1 Gå ifrån vagnen och låt honom somna själv. Du stör honom där du står.
2 Låt honom sova i säng. Om du inte vågar lämna vagnen när han är vaken, så är det ett alternativ.
Själv fick jag tips (som ja dock aldrig praktiserat) att ställa en gammal spjälis ute om man vill att de ska sova ute. Men det förutsätter stor balkong eller trädgård.
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum