Gossen sover bättre om nätterna nu när jag lagt om hans sovtider: 10.30-12.00 15.30-15.50
Tjugominutaren försöker jag klocka så exakt jag kan - men jag kan ju inte stå bredvid hans säng och bevaka exakt på vilken sekund han somnar. Men när det blir tyst - jollret har upphört - brukar jag titta på minuten vad klockan är - och så på minuten 20 minuter senare går jag in och väcker.
Men det är grinigt och trött.
Så hur gör ni andra med tjugominutare? Förmiddagens 1,5h klockar han exakt.