1. Är det vanligt att de vaknar så här många gånger första natten, eller gör jag nåt fel?
2. När jag vagnar så lugnar hon sig oftast efter ett par vagntag, men om jag då går med ramsan blir hon galen. Hur ska jag göra? I natt försökte jag vagna lite längre, men inte så att hon hann somna - jättesvårt! Ramsan stör henne enormt mycket (som jag vet att den kan göra), så några gånger ramsade jag högt MEDAN jag vagnade och sa bara slutet av ramsan när jag gick därifrån. Är det ok? (Alltså, jag påbörjade inte en ny ramsa när jag gick).
3. Jag trodde att hon skulle vara vrålhungrig efter att inte ha ätit på hela natten, men nu är kl 9 (hon sover första luren) och hon har bara velat äta 1 gång sedan kl 06.45 och då åt hon bara lite grand. Försökte truga men hon vägrade. Det känns konstigt. :-s
4. Tror ni det blir bättre i natt...... [-o<
Kl 06.45 fick jag dock väcka lillsnärtan (vilket kändes sååå jobbigt eftersom det enda jag drömde om var att få sova vidare) och hon var glad som en sol!
Jag tror verkligen på det här, men skulle HEMSKT gärna ha lite råd och stöd inför i natt! Det är så skönt att den här sidan finns!