Nja nu är det så här hemma att vi inte är riktigt överens om hur vi ska göra, och det är ju ínte bra. Min sambo skulle helst vilja att vi ska sitta och läsa saga TILLS DANIEL SOMNAR... Men det kan han glömma, det är ju bara att byta från ett dåligt sätt till ett annat!! Det får han göra själv i så fall, och i så fall tar jag inga nätter mer. Punkt slut. Det vi däremot diskuterar är huruvida någon ska sitta bredvid eller inte. Min sambo hävdar att Daniel inte skulle vara lika rädd då. Och jag hävdar att han för det första säkert inte är rädd, utan mer förbannad. För det andra peppar det honom säkert att skrika ännu mer (längre) för att försöka komma upp om han ser någon av oss. Tyvärr lyckades han ju med det i går... DUMMA, dumma mig....
Att gå in vid super-duper-kris.. (eller vad du sa MammutMaria) jag känner det nästan som om det blir det med en gång. Men jag får väl avvakta och lyssna efter nyanser i skriket.. (det är skitsvårt tycker jag!!)
En sista fråga.. (hoppas jag): Ska jag lägga honom snabbt och sen ramsa mig ut eller ska jag försöka solfjädra honom lite? När jag sedan går ut och han gallskriker, ska jag: 1. Ramsa typ x20 (eller tills han tystnar) eller ska jag ramsa mindre och oftare? (AW skriver ju i sin bok att man kan ramsa varannan minut om det behövs).
Tack snälla för hjälpen!!