värmeslag

Utrustning, inredning, kläder och prylar
Skriv svar
J och Å

värmeslag

Inlägg av J och Å »

Hej
jag vet att detta forum är för barnen. Men jag måste ändå få ställa en fråga och sedan kanske ni kan pm:a mig era svar.

Jag håller på att få värmeslag, magen är gigantisk och får knappt på mig några kläder. Har inga sommarplagg, och vem vill gå i svarta byxor nu i värmen. Så jag tänkte höra om ngn har en mammaklänning att sälja? På sätt och vis så kan man ju säga att den är till bebisarna :wink:

hoppas ngn kan hjälpa mig, kram Åsa och magen
Mamma Å, Pappa J Karl mars 2004- kurad 2004. Mina och Lisen födda juni 2006, standardmodellade.
AnnaO

Inlägg av AnnaO »

:D Hej!

Jag lider faktiskt med dej! Jag har varit gravid över sommaren alla tre gångerna och det är inte så roligt alla gånger :wink: Fötterna såg ut som stoppade korvar :lol:

Men till saken, jag har 2 klänningar om du är intresserad!
Jag kan försöka ta kort på dem och mejla dej 8) (teknik är inte min starka sida :roll: )

De är svala och rymliga, en är mörkblå med små vita blommor och med mycket vidd från bysten och ner till smalbenen och den är stl.40 tror jag.
Den andra är en rymlig, ljus jeansklänning med holkärm, oxå stl.40 (tror jag, ska kolla)

Vill du PM:a mej om du är intresserad :?:

Kram Anna
Mamma till tre, Melanie aug -99, Vincent juli -01 och lillan Daniella född 16/9-05.
Katarina-Mamma duracell
Kontakt:

Inlägg av Katarina-Mamma duracell »

Hej!
Jag har ett par underbara vita linnebyxor, och några boob mammatröjor, om du vill ha dem får du dem, hör av dig så skickar jag dem till dig, så far jag bort lite ur garderoben, Byxorna är åtmintsone xl, för jag hade dem i slutet av graviditeten. och har nog en boob omlottkjol också. Måste kolla im min garderob. Har ett mammalinne mm så om du vill gör jag gärna en rajd och kollar in mina sommarkläder, för min lilla klump kom i augusti,och jag var verkligen BIG MAMA har även en mammabaddräkt tvådelad rödrutig jättesöt, använd en gång som du kan få.

Kram
Katarina
Mamma till två barn som får Emil i Katthult att blekna

blogg om pyssel och allt därtill: krumelurans.blogg.se
Skriv svar

Återgå till "Barnasaker"