Sonen är nu lite mer än 5 månaer och vi måste komma till rätta med hans nätter. Han vaknar säkert 7 ggr/ natt och det är som ni alla förstår ohållbart. Han är jättelätt att söva så jag hoppas att det håller i sig även när han blir kurad. Har varit inne på att testa SHN-kuren redan tidigare men det har inte blivit av. Men nu MÅSTE det bli av och det SKA funka
Har inte fått boken än så jag har några frågor ( får säkert svar på dem i boken men jag är lite hetsig
Är det ngn som vet hur lång tid tar det innan boken kommer? Jag beställde och betalade igår?
Har börjat ladda inför kuren genom att tala om för vår omgivning att vi ska börja med AW.s metoder. Min mamma var väldigt positiv hon är helt inne på Annas teori om att barn inom 30 år kommer att rekomenderas sova på mage igen.( Hur självständig jag än är så är det väldigt skönt att ha mammas stöd
Ni mammor (och pappor) när ni hade kurat era barn och de sov, fick ni kura er själva oxå då
Det är lustigt oxå när man säger att vi ska tag ta i detta och lära honom och sova så reagerar flesta med att det kommer att komma av sig själv.... Vänta bara vips en natt så sover han. Och när man svarar att tänk om han inte gör det vad gör vi då? det har de inget svar på...
Fia