Jag fattar inte
Har varit på massa ställen och försökt hitta inspiration (och saker) till Veras ensamlek. Hon börjar tröttna på sina gamla saker.
Det hon gillar mest just nu är att plocka i och ur saker, gärna lite kluriga. Klosslåda är färdiglekt med. Jag tänker mig ett bilgarage med olika nedfarter och luckor, men har inte hittat något sådant.
Tågbanan är svår att ha i sängen. Duplo-lego funkar ibland, hon gillar mest "dockorna" som är till.
Böcker är kul och så har hon en ritbräda som hon gillar.
Pussel ska jag köpa fler, det gillar hon, men har tröttnat på de hon har.
Hjälp mig i min idétorka. Jag ska åka till Ullared på lördag (hoppas jag innerligt Linda
Nästa fråga.
När kan jag låta henne vara utanför sängen. Jag vet anna att din Ida är kvar i sin spjälis fortfarande och hon är väl 3 år. Hur har ni andra gjort?
/LO