Det är en slagen kvinna som skriver
Jag var borta hos en kompis i em med junior och det fungerade INTE att låta honom sova em-luren hos henne. Han blev HYSTERISK, HYSTERISK och åter HYSTERISK
Jag försökte t o m buffa men utan framgång. Till slut tog jag upp honom.
Efter ca en halvtimme gjorde jag ett nytt försök, men det slutade precis som det förra. Nu hade det gått så långt att det hunnit bli dags för 17-målet så då fick han det. Han somnade FÖRSTÅS under målet. Jag avbröt matningen och lät honom få sova i 20 min i min famn. När han vaknat igen (jag blev ju tvungen att väcka honom) fortsatte jag med matningen, men det var knappt han ville ha något. OVANLIGT!
Sedan kom vi hem och jag gjorde i ordning honom för kvällen. Halva tiden genom ord. matning ville han inte ha mera. Inombords blev jag förbannad = rädd. "Tänk om han nu inte sover hela natten"....... Han åt ju mindre än vanligt hos kompisen också. Gjorde en paus och sedan fick jag i honom nästan hela flaskan. Hm
Jag har precis lagt honom och jag hör att han ligger och jollrar/diskuterar
Usch, idag var det jobbigt att vara förälder. Blir arg på mig själv och är frustrerad. Varför gick det inte att få honom att sova???? Jag hade samma problem i förra veckan när jag var hemma hos en annan kompis, men tack å lov hade hon en cd-spelare utanför dörren så så kunde jag sätta på vismusik. DÅ slocknade plutten! Är det det att han känner av att han inte är hemma? Rummet var kolmörkt kan tilläggas. Jag VALDE att inte ta med vagnen (av lathet
Fy vad dåligt jag mår nu. Losy parent! Jag ältar och ältar, varför gick det inte?????? Ramsan bet ingenting. Jag skall erkänna att jag tyckte det var JÄTTEJOBBIGT att stå där uppe när kompisen satt nere. Jag känner ju att jag "misslyckades". Tänk om hon tänkte "ha, AW fungerar ju inte alls!"
Hm..sådana här dagar står allt vad kur/schema/ramsning och allt var det är mig upp i halsen
Se så, läxa upp mig nu (i positiv anda hoppas jag
Nu går jag och tröstäter lite
Kram
Kristin