Har massa frågor...
1. Hur lång tid tog det för er innan era barn började sova hela nätterna? Och innan de lugnt tog ramsan hela nätterna....
2. Kan återfall vara fler än 1 dag???
3. Olivers 3 första nätter gick hur bra som helst. 3:e natten var vi inte inne ngn gång alls...ramsan tog direkt samt ibland när man hörde att han gnällde till på natten fixade han helt själv att somna om. MEN 4, 5 och 6:e natten har han vaknat såhär....
4:e natten - efter 6 timmar samt sen 1 tim tidigare än han ska på morgonen oxå
5:e natten efter 3 timmar samt 2 tim tidigare på morgonen (somnade dock om då tills precis 1 min innan vi skulle in å väcka honom)
6:e natten (inatt) - efter 4 ½ timme (tog 2 timmar att somna om) samt ½ timme tidigare än vi skulle väcka...
Dessa ggr har vi inte lyckats lugna honom med ramsa...trots att vi gjort enligt konstens alla regler!!! Och inte darrat på rösten en sekund när vi levererat ramsan till honom. Tillslut har vi fått lov att gå in och buffa lugn ett par tag (vilket inte hjälper på morgonen ens) och då har han lyckats somna om av medföljande ramsa.
Ni som kurat---------HAR NI OXÅ HAFT DET SÅHÄR I BÖRJAN???? Hur lång tid tog det för er att vända på det och vad gjorde ni?
4. Idag känner jag mig jätteledsen eftersom Oliver på det här sättet förlorar de 2-3 timmars sömn han går miste om iochmed dessa nattliga uppvaknanden....
5. Hur länge har ni avvaktat innan ni gått in och lagt tillrätta under uppföljningsveckan?????
VÄNLIGA HÄLSNINGAR!!! Hoppas på många svar/ Från en ledsen men kämpandes Gabriella & Joel samt våran lilla ÄLSKLING Oliver.