Vi började kura vår lilla Oliver igårkväll...(pappan tar de 2, el 3 första nätterna - VAD TYCKER NI??) eftersom jag är så blödig samt eftersom Oliver har mkt svårare att acceptera när jag försöker än när min kille gör det...
Det har gått hyffsat inatt...har ungefär vaknat som vanligt (alltså ca 10 ggr per natt) MEN ramsan har tagit rätt många av gångerna, den har alltså fått sista ordet, även om han ibland behövt buffa honom lugn.
MEN...imorse kl 06.50 vaknade Oliver (40 min för tidigt...har tiderna 19.30-07.30) och då var han först rätt lugn men när min kille började säga ramsan så blev han förbannad till en början och inget hjälpte...varken tystnad, buff eller ramsan...kl 07.15 stod Oliver och grät så han skakade...och joel försökte buffa då Oliver blev förbannad och rasande...sen gick pappan ut och sen gav han ramsa. inget hjälpte som sagt och oliver bara stod i sängen och grät...HUR SKA MAN GÖRA I DET LÄGET???
vi gick in kl 07.30 ändå och hojtade god mrgon till en stående gråtandes oliver....har vi förstört allt nu????
mvh/gabriella, oliver och joel.