Min lilla stora 9 manaders har sedan kurningen vid 5,5 man. varit en säker sovare. Nu är han sjuk (snorig och en jobbig hosta) och de senaste 2 nätterna har varit mer än jobbiga.
Han och storasyster delar rum sen ca 3veckor tillbaka vilket gar jätte bra men nu haller han henne vaken ocksa, trots att hon är tyst pa natten märker jag att hon är lika trött som vi andra.
Jag tror att han väcker sig själv med hostan och kan sen inte somna om. Han ligger och pratar,gruffar och "vandrar runt i sängen". Än sa länge har jag latit honom vara och bara ramsat när han verkligen fragat - är det rätt? Problemet är att han 2 nätter i rad nu har haft nattklubb i timmar. Han är dödstrött pa dagen och jag använder marginalkvartar men det väger inte upp.
I natt var jag inne 2ggr och la honom tillrätta när han fastnat i ett hörn och da ligger han tyst bara för att börja jollra igen efter ngn halvtimme eller sa (precis när man har somnat)
Sa - nu till min fraga. Jag funderar pa att ta tillbaka honom till vart sovrum sa att atminstonde syster kan fa sova hela nätterna och jag kan slänga till honom pangramsor fran sängen och behöver inte stiga upp (när det ända är för sent för en pangramsa)
Vad säger ni, nagon som har varit med om ngt liknande?
Tack
kram
Anki