STOLT!!!!

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
Annelie H

STOLT!!!!

Inlägg av Annelie H »

Jag måste få "kackla" av mig!!!! Jag lyckades efter många om och men att få in bilder under min signatur..även om jag fick ge avkall på lite i texten... 8)

11-åringen har godkänt bildvalet efter mycket fniss.. :!: :!:

Jag har en kanonbild på 3 åringen när han stolt visar upp hur duktigt han skurat badrummet...så synd att han bara har kalsingar på sig..(nu snackar vi om en nakenfis utan dess like men kalsonger har vi äntligen lyckats att få honom använda) Jag får väl be han "posera" om när han har kläder på sig....lololol

Well, det var det...jag pyser av stolthet..snacka om själ i ögonen...JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER MINA UNGAR!!!!!!!
Oerhört stolt mamma till tre "stora små gullungar"
-93 -95 -02 (samma pappa) (skratt)
anna
Kontakt:

Inlägg av anna »

Åååh...
Jag såg ditt inlägg på användarhjälp, och tänkte att det där ska jag följa och se vad någon svarar. Men ingen svarade, och ändå lyckades du själv! =D>
Den som ändå fattade hur man gjorde :oops:
Här talar vi totalt jävla inkompetent vid datorn... :oops:
Kan du hjälpa mig...? :?
Men i så fall via PM, jag vill inte förnedras inför alla andra :oops:
Bara om du vill och har tid!

kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Inlägg av annawahlgren »

:D Förnedras :?: :!: Herre milde :!: Jag har NU, efter x antal år, lärt mig citera med sådant där tjusigt fält. Sagomamma har försökt lära mig sjutton gånger :roll: och sedan Kit, och mellan varven fick jag sjutusen sammanbrott. Det kan inte finns någon mera datorkorkad tönt på denna jord än jag.

Men som en väninna sa, som faktiskt kom för att hjälpa mig städa: "Om du håller dig till det du KAN, Anna lilla, så gör jag det JAG är bra på :wink: :!: "

Enkelt och lättfattligt, eller hur :?:

Jag brukar också tänka på det såkallade ordspråk jag har uppfunnit till min egen lilla tröst här i världen - varsågod, du får det gratis :!: :lol:

:arrow: Man kan inte alltid vara bäst. Ibland får man nöja sig med att vara bra :lol: :lol: :lol:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Annelie H

Inlägg av Annelie H »

Anna...pm är på väg med en förklaring...lol..eller ett försök. Självklart delar jag med mig...skriv ut det om du kan och titta noga på det. Det kan vara lite trixigt och hör av dig igen om det behövs!
Oerhört stolt mamma till tre "stora små gullungar"
-93 -95 -02 (samma pappa) (skratt)
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"