Hej!
Ja, nu jävlar är vi lite på gång igen du!

Vi tänker oss för och är försiktiga i grunden nu.

Och det behöver vi båda göra!

Men stadigt går det bättre!

Oj, vad bra du har tränat!
Ja, visst var det så! Dåliga samvetet slog till av Jonas Gren, och det blev en ögonöppnare på
många sätt...
Nu tänker jag mig faktiskt för, lite mer när jag märker att jag fastnar i scrollande...
Har försökt få både äldsta (25 år) och yngsta (23 år) att lyssna, utan framgång...
Vår yngsta har DOCK insett av sig själv att hon sitter för mycket med mobilen!

Det är alldeles för mycket hon ser som triggar...Du vet...

Och alldeles för mycket menlöst! Så nu vill hon på allvar överta min gamla knappmobil?!
Hon behöver ha kvar sin Iphone för att man behöver BankID mm. Men hon vill göra det så ett det blir en reservmobil, och att knappmobilen blir den "fasta"! Gör hon detta till verklighet blir jag faktiskt lite stolt!
Olof Wretling var verkligen jättekul! Håller med!
Förra veckan fick jag faktiskt till något som liknar "det vanliga"!!! ÄNTLIGEN!!!
Mån: Styrka i grupp
Tis: Styrka/rörlighet
Ons: Veckans individuella... Som ledaren plötsligt hade ÄNDRAT till HYROX två och två???

Jag sa direkt (efter förklaring om mitt diskbråck) att jag gärna kör själv! Men då blev det ojämnt, så jag fick köra med ledaren som är den snabbaste och starkaste ledaren på hela gymmet (om man inte tänker på gymägaren)

Men det gick BRA! Fick backa på några saker, men i det stora hela - BRA!
Fre: Veckans Team!!! Fattar du??? Mitt "heliga måste" som jag inte kunnat göra på 4 MÅNADER!!
Ledaren för Styrka/rörlighet sa på tisdagen "Vem kommer och firar in semestern med mig på Team på fredag då?" Jag sa att jag inte vågar än...

En annan tjej sa "Inte jag heller med min axel..." Då sa jag spontant: "Men du! Då kör VI på fredag!Så anpassar vi det som behöver anpassas!":) Och så blev det! Och det gick så bra!
Sön: Promenad
Det har ju nästan gått denna veckan med... Så jag berättar om den - dagarna i Belgien.
Hade med träningskläder, men visste väl att det inte skulle bli så...

Det dumma var att jag sista dagen i Brygge insåg att det fanns ett spartanskt gym på hotellet!

Men när jag insåg det hade jag hällt upp ett glas rött och satt men en bok i en liten söt trädgård på hotellet...!
Vi har gått MASSOR i Belgien! Snittet är 21.000 steg/dag mån-fre. Räknas det??
Vi
älskade verkligen Belgien! Gent 3 nätter och Brygge 2 nätter. Hade gärna haft någon mer natt faktiskt!
Imorgon, söndag, har jag halvbestämt med min teamkompis Therese att göra någon form av styrkepass. Om hon inte kan/vill gör jag ett eget pass.
Vi kom alltså hem idag från resan.
SÅ härligt med Cypern! All inclusive är inte att förakta!

Och "gratis" drinkar med...

De brukar ha vattengympa på sådana ställen, och det brukar vara bra!

Annars... - ta det lugnt och ha semester på riktigt!
Kram Anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.