Ojdå... Det var inte bra!
Har du gått till jobbet ändå, eller varit hemma?
Jag är ju alltså helt enkelt nyfiken på hur intervjun med den andra firman gick...
TRIST att missa två danslektioner!
Krya på dig, och ta hand om dig!
Jag fick något konstigt med halsen i helgen. Är BARA hes, och inget annat, så jag har tränat.
Förra veckan:
Mån: Veckans Team
Tis: Månadens individuella
Ons: Veckans individuella
Lör: Yoga
Sön: Simply Strength
Det Teampass vi gjorde idag var jättejobbigt!!
Medan den ena gjorde 5 marklyft, 10 wallball, och 2 minuter skidstaksmaskin, fick den andre stå statiskt med två 14-kiloshantlar.
Bara stå och hålla dem rakt ner vid höfterna. Och det var vidrigt för underarmarna! Var tvungen att lägga ner dem flera gånger per omgång, för det gick bara inte! Detta skulle vi göra 5 varv var av.
Efter varje varv skulle vi göra 20 synkade armhävningar, och 30 synkade dips. Så det blev ju totalt 200 armhävningar, och 300 dips!
Sista dagen med barnomsorgen i fredags. Men i torsdags ringde kostchefen upp och undrade om jag ville jobba i kök igen. Och det ville jag verkligen! Så nu är jag tillbaka i skolkök igen fram tills slutet av mars.
Ska på arbetsintervju på onsdag... Det jobbet börjar i slutet av mars, så det hade ju varit toppen!
Det är på ett sporthotell 10 min promenad från huset. Reception, förbereda frukost, restaurang. Hoppas det låter bra även efter intervjun.
Kram Anna