Hej!
Men, usch så jag slarvar med rapporterna...
GulligaA, Japp, trappmaskin lär vara bra rumpträning!
Man kan välja vilken vinkel på trappan man vill ha, så man kan göra det tyngre eller lättare. Och man väljer även tempo förstås.
Jo, det blir ganska varierat nu när de nya passen är så bra! Fast det ger ju ett väldigt litet utrymme för mina egna "överraskningspass" med gamla "Veckans pass" jag skrivit upp.
Vad stark du är!!!

(Ville haft en muskel-smiley nu

)
Det var en väldigt imponerande vecka du fick till där du!

Men så orkar man som du skriver inte varje vecka!
Hur gick det i Borlänge med dansen??
TorsMamma, ja, här rapporterar vi på, så det är en del att läsa

Fast jag slarvade ju nu, så jag får rapportera för 2 veckor...
Ja, fy så jobbigt du haft det med alla skador... Det känns som att det inte hinner läka innan det är dags igen...

Min chef på gymmet heter Linda. Hennes syster Lisa är delägare. Hon har kört på alldeles för hårt, i alldeles för många år.
Först i dam-allsvenskan under flera år, och de senaste åren har de båda systrarna kört stenhårt med Crossfit-träning.
Hennes kropp har tagit stryk, med ständiga skador i knän bl.a och till slut hade hon i princip alltid ont någonstans. Så nu har hon helt enkelt coolat ner sin träning till enbart rehab-träning för att styrka upp allt hon "ställt till". Sakta men säkert börjar hon återhämta sig.
Det låter roligt med gym och att utforska vad du kan gilla!
Vad jobbigt med svärfar!
Då kommer 2 veckors rapport.
V. 38:
Mån Cirkel i grupp. Har insett att den här cirkeln inte är så rolig...
Ons: Puls-cirkeln i grupp
Fre: Veckans pass i grupp
Lör: konditionspasset
Sön: BodyBalance
V.39:
Mån: Ny release av Bodystep, så jag vågade mig på det!
Det var ROLIGT!!

Jättesvettigt, hög puls. Koordination - visst - men när man är med från början när alla är nya känns det som att man har
lite mer chans att hänga med. Denna veckan var dock Klas som leder sjuk, så då blev det cirkel. Hon som ledde istället skulle ha ett annat pass, så det ville jag inte. Det var Klas som var "grejen"!

Ons: Cirkel-puls. Hamnade med en tjej som var GALEN!

OMÖJLIGT att hålla hennes tempo!

Jag slet som ett djur för att hinna med, men det var lönlöst!

Duschade och orkade sedan inte upp ur soffan innan det var dags att lägga sig... Det var som att någon dragit en slägga i huvudet på mig! Och jag hade massor att göra. Egentligen... Henne vill jag aldrig vara i samma grupp som igen!

Såg i datorn att hon var 25 år yngre, så skyller på det.
Fre: Veckans pass
Lör: kondition
Sön: Cirkel-styrka i grupp.
Kram Anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.