Hej
Tack för bra sammanfattning och pepp.
Natt 5 läggning gick fin fint!
Uppvak vid 21,35 somnar om själv
vaknar 00,20 skriker lugnar sig ligger och klagar lite och lugnar sig skriker till och lugnar sig och håller på så fram och tillbaka. Jag ger en övertygande, trygg ramsa i förbi förbi farten och går ner för att göra lite husljud. Plockar ur diskmaskin, sätter på fläkten liten stund.
Tystnar en stund men sen tillbaka till klaga och skrika lite emellanåt. Jag försöker lyssna för att förstå vad frågorna är. Svårt att säga om det är arg eller ledset känns lite både och. Jag ger ramsa med ganska långa mellanrum och hus ljud emellan.
Tystnar emellanåt och sen tillbaka till samma berg och dalbana mellan lite missnöjd, arg, lite ledsen då gav jag som du sa den mjukaste betryggande ramsan och fortsatte sen med husljud.
Kl 01,26 somnar och jag väcker honom 7,15
Louis är sen rejält urgängorna hela dagen är lite av en katastrof. Vi tar det lugnt, gosar och försöker hitta på smått som kan va kul och endel utomhus. Sover bra på sina lurar och äter bra men väldigt kinkigt.
Kan vara förkylning, framtänderna som håller på att bryta igenom eller åtta månaders ångest på G? Han är sig helt olik och kryper bara efter mig och med ledsamt uttryck säger mam mam.. så mycket gos och närhet har jag tankat honom med idag. Något jag ska tänka på eller kunde gjort annorlunda?
Natt 6 nu
Nattade och gick på 1 min han va ju så trött.
Tänker jag och gör samma som igår om han vaknar? Husljud och ramsar när han har frågor. Tycker det är lite svårt att urskilja det där med frågor har du nått tips på hur de kan låta eller får jag bara träna på det helt enkelt?
Tack