Hej!
En träningsvecka med lite extra mycket träning.
Enda sättet att hålla huvudet över vattenytan kändes det som, har alldeles för lite order och förstår inte vad som händer, samt att jag fick en skattesmäll på 71.500:- som ska betalas till skatteverket nu i februari!!
Mån: Cirkel i grupp
Tis: 20 armhävningar, 20 knäböj, 20 burpees, 20 situps x 5.
Ons: 1000 m rodd, 20 armhävningar, 800 m rodd, 20 boxjumps, 5 min crosstrainer, 20 kb-swings, 4 min crosstrainer, 20 utfallssteg, 3 min crosstrainer, 20 burpees, 2 min crosstrainer.
Tors: 7 minuter av varvat: 7 armhävningar/14 kb-swings. 7 min av varvat: 7 boxjumps/ 14 climbers, 7 min av: 7 trx-rodd/7 burpees.
Fre: Veckans pass i grupp. Jobb 2 och 2. Hamnade med en urstark senig liten "studsbollstjej" som jag brukar göra
allt för att slippa hamna med (hon gick samma pt small Group som mig). Lyckades inte undvika henne denna gång...

Gräsligt tufft!!!
Mellan varje 50 reps-övning (som man fördelade mellan sig) skulle vi göra 10 burpees var.
50 slamballkast, 50 utfallssteg med vikt, 50 triceps över huvudet med kb, 50 situps med vikt, 50 extra burpees. Allt x 3...
Sön: Först en pw med väninna på 1 timme, sedan gymmet. 30 sek av varje, 4 olika armövn x 3 set. Samma med ben, samma med mage.
Kram Anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.