Hva skal jeg si til mitt forsvar? Har dere noen knallgode argumenter?
Hjelp meg med argumenter!!
-
theresemor
Hjelp meg med argumenter!!
Jeg møter mye motstand fordi jeg har min datter (3 år til sommeren) hjemme og ikke hos dagis. Har en gutt på 15 mnd også. Mange sier det er dårlig gjort å holde henne borte fra dagis, for der er det morsommere og være. De sier hun har godt av å være med andre barn ikke sin mor og lillebror
Hej!
Jag känner igen det där...
I början körde jag bara med lite lama argument, men i slutet blev jag mer och mer bestämd. Jag VISSTE ju att detta var BRA!
Jag spände ögonen i dom som tyckte saker och sa "-Jag tror det är BRA för barnet att vara hemma, det ger en enorm trygghet att få tillbringa de första åren hemma. Jag växte själv upp så, och mina kompisar också, och den tryggheten vill jag ge mina barn"
Då brukade dom tystna.
kram anna
Jag känner igen det där...
I början körde jag bara med lite lama argument, men i slutet blev jag mer och mer bestämd. Jag VISSTE ju att detta var BRA!
Jag spände ögonen i dom som tyckte saker och sa "-Jag tror det är BRA för barnet att vara hemma, det ger en enorm trygghet att få tillbringa de första åren hemma. Jag växte själv upp så, och mina kompisar också, och den tryggheten vill jag ge mina barn"
Då brukade dom tystna.
kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.
-
theresemor