Hej!
Vår son är snart 5 månader och för 1v sedan började jag att kura honom. Det har gått bra, men sedan i torsdags så har jag inte gått all in. (Sambon har varit hemma från arbetet och vår 3 åring vill inte sova utan mig) Det har resulterat i att sonen på 5 månader sovit till allt mellan 01.30-05.00 innan han fått sova bredvid mig igen för sambon inte kunnat sova och inte heller 3 åringen. Nu är sambon iväg och jobbar igen och jag tänker ta nya tag. Bör jag helt börja om från början med körandes? Hjälp!
Kura om?
-
- Forumets ordförande
Re: Kura om?
Hej och välkommen,
Ja med ovan skulle jag rekommendera dig att kura om. Sen försöka hålla resultaten framöver.
Ja med ovan skulle jag rekommendera dig att kura om. Sen försöka hålla resultaten framöver.
Tor 2006
BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months.
BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months.