Tack för allt idag MamaA
Ok, uppfattat med lampa under amning men hur gör man med blöjbyte? Man vill ju gärna se att man har tvättat rent
Tack för input Norahsmamma och vad kul att de är så nära i ålder. Jätte bra att du specificerade om amningen. Det är ju egentligen logiskt om man tänker efter så att de är hungrigare och äter mer nästa gång så det inte blir en massa små mål
Jag ser så mycket fram emot att gå ut igen! Jag har en hund som Clara och jag var ute på promenad varje dag med innan vi började SM. När kan man börja gå ut igen med vagnen? Vill inte förvirra henne med rullandet ute på promenad och inne under tuppluren och vagnen generellt.
Bra tips att inte allt går galant från början, tack! Clara har i och för sig alltid sovit bra på nätterna (mer eller mindre bara vaknat 2-3 gånger per natt sedan hon var född) men det var sov stunderna på dagen som var väldigt svårt för mig (hon somnade bara om vi var ute i vagnen eller i bilen) och framför allt läggningen. Den brukade ta upp till 3h och varje gång jag la henne i hennes korg vaknade hon och skrek. På detta viset kan min man också hjälpa till så det känns inte lika krävande. Och Clara var konstant trött och grinig. Bara smilig och go på morgonen sedan skrik och gnäll efter lunch tills läggning.
Det känns väldigt bra att ha fasta tider och jag hoppas på en bra natt och morgon dag med det nya schemat! [-o<
Kram på er!