Lgh140, ja, det var roligt, men asjobbigt. Orkade
egentligen inte heller så länge, men man kan ju inte balla ur inför dottern heller!!!
Och det bevisar ju att man faktiskt klarar mer än man tror
Och ja, skärp till dig nu, av träning blir man PIGG!
Gulliga A: Vad bra att du klämde in 3 pass trots att du jobbat så hårt! Snyggt!
SarisParis: Vad kul att det nya stället också verkade bra!
TorsMamma: Vilken kämpe du är! Du verkar ignorera dina smärtor och kör ändå! Starkt! (men samtidigt ska du lyssna på kroppen...)
Jo, dottern Clara och hennes intensiva träning... Sådana långa pass kör hon ju inte i normala fall, men hon tränar ofta.
Vilket ju är bra. Men nu har hon fått en mer och mer skev bild av kost, vilket är mindre bra...
Hennes högsta önskan är att bli vegetarian. Och det får hon inte för oss - än. Vi har gått med på att hon får äta vegetariskt frukost, lunch och mellanmål, men på kvällen äter hon vanlig husmanskost med oss. Tycker och tror att ett växande barn behöver kött i viss mån.
Nu har önskan att bli vegetarian gått över till att vilja bli vegan... Och det tycker jag inte om alls ska jag erkänna!
För att få i sig allt man behöver måste man vara väldigt påläst, och även äta tillskott. Jag gillar inte det!
Man ska inte behöva tillskott för att man inte äter fullvärdig kost.
Så tittar hon på massa u-tube-kanaler med pinnsmala instruktörer som är veganer och äter kilovis med mango vissa dagar, proteindrinkar och massa konstiga saker.
Clara är jättesmal. Det har hon alltid varit, så hon är inte smalare än normalt.
Vi stretar emot vegankosten ett par år till i alla fall, och håller ett öga på vanor etc...
Kram Anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.