Maja har alltid sommnat själv i sin säng. Hon har kommit till oss ibland på nätterna, inte ofta, men ibland och det har inte gjort oss någonting. Nu har detta blivit en vana och hon kommer varje natt, hon har också gjort det tidigare och tidigare. Igår redan vid 22.
Vi känner att detta inte går längre och vi får inte plats (hon ligger inte stilla heller). Jag vet bara inte riktigt hur jag ska gå till väga???
Problemet är att jag verkligen inte har attityden av självklarhet här eftersom jag själv är extremt rädd för att sova själv
Jag sov hos mina föräldrar tills jag var typ 13 och visst, jag är väldigt arg på dom för det. Det känns som att det är dom som har gjort mig rädd genom att inte vänja mig vid att sova själv från början [-X . Efter en rejält lång tid så tröttnade mina föräldrar och sa stopp... Och jag kommer fortfarande ihåg den paniken jag hade när jag inte fick sova hos dom. Det slutade med att jag sov på golvet utanför deras dörr.
Min sambo är lastbilsschaufför och oj vad jag har ställt till det ibland när han har kört och ska ligga i lastbilen över natten
Nog om mig
Hur ska jag göra med Maja tycker ni
Kram