Lillebror J föddes i januari, stor och välmående.
Hade det lite tufft i början (jag) o anknytningen har fått jobbats på. Storasyster (-11) älskar sin lillebror och är högst delaktig i hans vardag.
Standardmodellerad från start och det togs emot med glädje (från alla inblandade?
När han var drygt 3 månader infördes riktig mat på schemat, vilket behövdes mer än väl tack vare sin storlek - svalde 240ml ersättning varje mål och ändå inte "knockad".
Riktig mat o han sov hela natten utan min inverkan =D> Han sover i sin egen säng men dock i vårt rum, har fundering på att nu flytta ut honom.
Vi fick en vändningscirkus i samband med 3-månaders gränsen. Denna håller i sig fortfarande om ön lite mildare. Runt 3,5månad började han debattera varje natt. Han är en debattör av högsta rang (även dagtid). Han har börjat jollra mitt i vargtimman ca 05.20 varje natt ](*,)
Han vänder sig o jollrar o jollrar o jollrar. Om ingen uppmärksamhet går det över till ledsen efter ett tag o jag har INGA verktyg att ta till för att lyckas nu. Jag vänder honom o han vänder tillbaka... Vad ska jag göra? (Jag har försökt med husljud, buffning o Mozart)
Grundregeln är ju att inget händer på natten. Men enligt honom hönder ALLT o vi fattar ingenting ](*,) :-k
Vårt tänkta 4-månaders schema ska vara:
7 GOD MORGON
7.30 1 port gröt + ersättning 180ml
8.45-9.30 Sova 45min
10.30 1/2 burk mat + ersättning 180m
11.30-14 Sova 2,5h
14.30 1/2 port gröt/1/2 burk mat + ersättning 210m
16-16.45 Sova 45min
18 200ml välling
19 nattslurk + sova
Men såhär blir det nuförtiden:
05.20 vakna