Jag har böcker som heter "Vad är det som låter?", har en som heter instrument och en som heter på natten(djurljud. Jättefina bilder och ljud, inte sådana där skräniga ljud som vissa leksaker har.

om han kan sitta själv så lägg ett tjockt täcke dubbelt och sätt bebis med en massa leksaker och amningskudden runt rumpan. Jag har äntligen fått användning för vår amningskudde på det här sättet. Jag har en Doomo som det är typ memoryskum i, inte sån med kulor så den sitter bra och löst runt honom om han skulle trilla.

magträning görs bäst framför något väldigt intressant, i bebis fall alltså högljutt och färgglatt

.Leksaker till lite äldre barn funkar bra här, typ traktor med batterier som kör och gör ljud, mjukishund som hoppar och skäller, tågbana med batteritdrivet tåg etc. Tv kan också funka

. Magträning ÄR jobbigt och det får gnölas och låta lite missnöjt, ljuden hjälper till för att få kraft att röra sig framåt och åla så rädda inte honom direkt när han blir sur.

Alla förändringar på ett bräde! Det går utmärkt att minska ner sömnen och rycka nappen samtidigt.
Kram