Tvillingkillar med återfall

Skriv svar
Kiralves

Tvillingkillar med återfall

Inlägg av Kiralves »

Mina killar blev förkylda, två veckor, sdan friska i en vecka och sedan förkylda igen. De vaknade hela tiden för de var så snoriga och hostiga..försökte trots allt med ramsan. Inget gick bra och jag kände att hjälp allt är som förut. Men när de varit nästan friska i två dagar gav jag mig sjutton på att fixa detta...min man hade gett upp, så honom fick jag ingen hjälp av...typiskt. Hur som helst, jag beslöt mig att kura om, Natt 1 vaknae de minst en gång i timmen och vägrade lyssna på min ramsa...som blivit segare och segare och långsammare..och när min man (innan han gav upp) ramsade me mig blev ramsan ännu bedrövligare pga att han lae tonfallet på alla möjliga konstiga vis (han är från Isle of Man). Jag gick in och buffade..då blev det tyst, men så fort jag slutade blev det illskrik och tvilling nummer två vaknade...hela natten igenom. Men jag tog inte upp dem.

Natt två, insomningen funkade bra men efter ca en timme började de vakna igen, begreppet pangramsa poppade då upp i min hjärna så snabbt som attan sa jag min ramsa 8 ggr...ingen långsamt gulligt rart, bara en avslutande snabb med avslutande tonfall. Det blev då tyst på dem, trots det vaknade de flera ggr, men istället för att gå upp slängde jag iväg ramsan från mitt sovrum till deras...det blev tyst...fast några fler vak, några fler pangramsor.

Natt tre..denna senaste natt, insomningen gick bra......bara ett vak...för täcket hade ramlat av, jag smög in (för han låter på ett särskillt "täcket har ramlat av" sätt) lade på täcket drog ner honom från huvuändan av sängen..för han hade fastnat....och sedan gick jag ut, utan ramsa...han sov...båda sov hela natten

Nu hoppas jag att det kommer fortsätta lika bra som et gjorde innan återfallet:) Känns bra att det funkade att kura om.
Den som talar illa om andra i din n?rvara, talar illa om dig i din fr?nvaro.
Gäst

Inlägg av Gäst »

:D Härligt! Precis så gör man för att se till att de fortfarade vet att de kan sova lugnt på natten - se på resultatet :thumbsup: !
Skriv svar

Återgå till "Säkra Sovare med fnurra på sömntråden"