Tack

Äntligen är han frisk, bortsett från lite hosta och snor. Aptiten är oxå bättre,men inte riktigt lika än..så jag har tagit upp och matat på natten nu dessa dagar. Men jag vet inte hur jag ska komma i fas nu...? Han vaknar fortfarande för tidigt på morgonen, vill inte somna om. Gnäller först från ca 5.30, jag prasslar mm, sen låter han ledsen så jag ramsar. Hjälper sällan o låter sen arg. Då kör jag Mozart en stund, funkar ibland bara. Vi försöker ställa om dessutom sakta till 19-07 nu,men har ingen aning om hur jag får till det..
Han sover nu (är det meningen) 12,45,2,20, men mest i teorin... Hur får jag bort det där tidiga uppvaket? Gruvar mig lite inför midsommar, då hela familjen sover i samma stuga. Storasyster sover helt perfekt 12 timmar och vill inte gärna vakna för tidigt, men det blir ju problem då tror jag

Var nästan säker på att vi skulle fått till det tills dess.. Snälla,snälla finns det nån som har nån idé hur jag kan göra? Har liksom hamnat i en ond cirkel, eftersom han vaknar för tidigt så är det liksom lite svårt att följa schemat,men det brukar fasa ut sig närmare kvällen.
Hoppas nån kan hjälpa mig med detta?!
Kram♡