Hej och välkommen hit säger jag också!
Grattis till dig som har fått en son, och grattis även till honom som har fått en så klok mamma som vill leda honom rätt i bebislivet!

=D>
Och var inte rädd för att mata på om du märker att det går ner och magen klarar det. Min son var kanonhungrig och åt som en häst direkt, och mycket (men magvänlig) mat gör underverk för sömnen! =P~
fridolin78 skrev: om man tänker sig 12, 45, 2, 45, ska man då lägga 18.30 för natten om man börjar dagen 6.30?
Ja! :thumbsup:
Nattmål kan du behålla tills han börjar få i sig mera mat och ett säkert tecken på att det går bra att ta bort är ju när frukostaptiten blir dålig. Tills dess skulle jag behålla det.
Schemat ser bra ut, tycker jag! :thumbsup: Om han har svårt att sova långluren kan du dock pröva att försöka lägga lunchen så nära luren som möjligt så han är så mätt som möjligt. Sen har du ju marginalkvartarna att ta till om han inte orkar vara vaken så länge som du tänkt. Men är han en piggis så funkar det säkert bra. Genomför nu schemat med full attityd och ge det 3 dagar och en veckas inkörningsperiod innan du utvärderar!
Kram!
Ylva