Sådär natt 8
19.10 god natt somnar på en gång
21.10 vaknar och gnäller fram och tillbaka ramsa
21.21 Bekräftelseramsa sover
22.27 vaknar ramsa
22.33 in och lägger rätt buffar och avslutar med solfjäder ramsa
22.37 bekräftelseramsa sover
05.51 vaknar till och somnar om själv
06.22 Vaknar och gnäller, skriker, pratar, ramsar och sätter på musik fram till vi tar upp honom 6.45
7 timmar i sträck!!
Hur gör vi där vid 6 tiden när han vaknar och inte somnar om själv?
Kan nattens sammanhängande sömn ha att göra med att det inte blev någon em lur igår?
På sön är ju uppföljningsveckan slut. Kan jag då försöka med dagsvilorna inne då? Som det är nu så går det inte att bara lägga honom i vagnen och ramsa. Han blir vansinnig. Han behöver att vagnas lugn innan jag slutar och avslutar med ramsa.