Hemmaföräldrar i Stockholm?
Hemmaföräldrar i Stockholm?
Någon här från forumet som är med i gruppen "hemmaföräldrar i Stockholm" på Facebook? 
Storebror -11, kurad vid 4,5 mån
Lillasyster -13, sm från start
Lillebror född 17/12-16, kurad 28/4-17
Lillasyster -13, sm från start
Lillebror född 17/12-16, kurad 28/4-17
-
Irmasmamma
Re: Hemmaföräldrar i Stockholm?
Jag är!
Vi bor i Tyresö, var bor ni?
Det jag tycker är lite tråkigt med den gruppen är att det verkar som att de flesta som är med där vill träffas i lekparker/lekland osv och verkar inte ha så stort intresse att göra saker ihop med barnen som inte är "barnanpassade" om du förstår vad jag menar... Jag efterlyser mer BB-filosofi i den gruppen, helt enkelt!
8)

Det jag tycker är lite tråkigt med den gruppen är att det verkar som att de flesta som är med där vill träffas i lekparker/lekland osv och verkar inte ha så stort intresse att göra saker ihop med barnen som inte är "barnanpassade" om du förstår vad jag menar... Jag efterlyser mer BB-filosofi i den gruppen, helt enkelt!
Irma
111108, SM från 3 veckor.
Olof
131008, SM från början.
Olof
-
hallonmbanan
Vi flyttar till stockholm om 5 dagar! Kommer vara hemma med mina två födda -10 och -13 ett tag.
Funderade för några dagar sedan på att efterlysa lite BB föräldrar i stockholm området här
.
Ni får gärna skicka ett PM om ni vill träffas!

Funderade för några dagar sedan på att efterlysa lite BB föräldrar i stockholm området här
Ni får gärna skicka ett PM om ni vill träffas!
Storasyster Slutet av Feb 2010, Lillasyster Slutet av Apr 2013
-
Irmasmamma
hallonmbanan - roligt att ni flyttat till Stockholm! Ungefär vart?

Irma
Olof
131008, SM från början.
Olof
-
hallonmbanan
Vi har flyttat till Åkersberga, helt på andra sidan från er ser jag 
Flyttade in i tisdags så vi är mitt uppe i uppackande av alla lådor och julstök. Men om någon är intresserad så träffas jag gärna med barnen efter nyår!
Flyttade in i tisdags så vi är mitt uppe i uppackande av alla lådor och julstök. Men om någon är intresserad så träffas jag gärna med barnen efter nyår!
Storasyster Slutet av Feb 2010, Lillasyster Slutet av Apr 2013
-
Irmasmamma
Attans, det var verkligen så långt ifrån oss man kan komma och ändå vara i Sthlm...
Men vi kan säkert få till en dejt efter nyår ändå! Vi har en lgh i stan också, om inte annat kan man utgå därifrån... Den är pytte men det går att äta o sova där iaf, hehe.
Lycka till med flyttstök och god jul så hörs vi efter nyår!

Men vi kan säkert få till en dejt efter nyår ändå! Vi har en lgh i stan också, om inte annat kan man utgå därifrån... Den är pytte men det går att äta o sova där iaf, hehe.
Lycka till med flyttstök och god jul så hörs vi efter nyår!
Irma
Olof
131008, SM från början.
Olof