Det blir en liten tråd här i alla fall.
Lillebror är nu 6 månader och är en SOL, nöjd och glad över livet. Ålar/hasar sig genom tillvaron på jakt efter storebröderna och deras leksaker. Hade vi inte våra fasta mat och sovtider skulle jag nästan glömma bort honom ibland tror jag.
Men vi har börjat strula nattetid. Dumma jag införde napp vid 4 månaders ålder för att ena handen var formligen fastväxt i munnen dag som natt och jag upplevde det som ett hinder i hans försök att ta sig framåt i livet. Nu ska det ursliga saken stoppas in 711 gånger på natten istället, ja jag vet dumt, dumt, dumt. Men åla kan han i alla fall nu....
Nu ska den bort i alla fall. Han tycks mest bli irriterad på natten när jag försöker stoppa in den men han kommer inte i ro utan den heller, ond cirkel.... storebror vaknar och säger mamma han är ledsen och hungrig, ge honom mat! 8)
Jag tänkte köra igång en minikur i kväll. Ska jag tänka kur från natt 2, han är ju sm:ad från början. Tänkte ta till vagnen och gästrummet för lite avskildhet i natt. Buff i säng tycks inte ta lika bra och jag tänkte slippa släpa ner sängen på nedervåningen. Samtidigt vill jag jobba in ramsan.
Tips på tillvägagångssätt?
Jenny