Kära alla - min beundran

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Kära alla - min beundran

Inlägg av annawahlgren »

:D Tack, alla ni kloka, smarta, kärleksfulla "forumister" som hjälper så många. Jag vill att dessa forum ska vara som en öppen famn, som stärker människor i det de egentligen redan vet, innerst inne. Och precis så har det blivit. Jag är lycklig och stolt över att få stå med mitt namn i ett så unikt sammanhang. Här förändrar vi banne mig världen :lol: Åtminstone den sk lilla, som faktiskt är den stora - ja, den stora, på sikt :!:

Resor stundar för mig nu och jag kan kanske inte återkomma så snart och så ofta som jag ju hela tiden vill. Jag vet att ni sköter jobbet strålande under tiden. TACK :heart: :heart: :heart:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
father of sons

Inlägg av father of sons »

Tack själv Anna Wahlgren!
Det är ju trots allt Du som är roten till detta goda :D
Res i frid, och på återseende!
Vi tänker på dig :heart:
Louise

Inlägg av Louise »

Hej Anna
Tänkte bara berätta att vi vridit tillbaka klockan för vår fyraåring som har det jobbigt. Inser att vi inte tagit oss igenom trotsåldern på ett lyckosamt sätt. För närvarande hanteras tösen som en trotsig 2,5 åring och på två veckor har vi en enorm förbättring.
Tackar så hemskt mycket för tipset.
Ta väl hand om dig på resa.
Louise
Pojke juli 2004. SHN september 2004.
Flicka f?dd oktober 2000.
Kit

Inlägg av Kit »

Tack själv, du kloka, kärleksfulla och underbara människa, som berikar så många människors liv och i synnerhet barns.

Njut av dina resor och upplevelser! Kom snart tillbaka! Var rädd om dig, för du vet väl, att du har bara en dig! :heart:

Kit & Co
:heart: Jag sökte en Bibel och fann Barnaboken.

:heart: Matte till minilejon som ramsas i spinn.

:heart: Det är inte för att det är svårt, som du inte vågar. Det är för att du inte vågar, som det är svårt.
anna
Kontakt:

Inlägg av anna »

Hej! :D

Förvånad kan du nog inte vara innerst inne.
Det är ju Du som har "fostrat" oss :D :wink:

Ta hand om dig, så ska vi försöka ta hand om varandra!:heart:

kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Inlägg av annawahlgren »

:P Tack, ni hjärtevarma :heart: Kan inte hjälpa att tårarna trillar. Det är skönt ändå att kunna gråta av glädje och rörelse i dessa dagar av svart sorg :cry:

Louise, pris och beröm :lol: De små barnen ger oss ständigt nya chanser. Det är "bara" att ta dem. Men till det krävs ett kärleksfullt och självförlåtande öga - barnens öga. Jag säger det igen: barnen är våra främsta läromästare. Tack för att du såg det och hjälper andra att se det :lol: Varje barn föds med ett trollspö i handen.

Var rädda om er, alla - era varma tankar tar jag med mig, och tro mig, de sprider sig som ett kärlekens stjärnstoft varhelst det finns människor, varhelst det finns barn. Jag är en mycket lycklig bärare av dem :heart: :heart: :heart:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"