Resor stundar för mig nu och jag kan kanske inte återkomma så snart och så ofta som jag ju hela tiden vill. Jag vet att ni sköter jobbet strålande under tiden. TACK
Kära alla - min beundran
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Kära alla - min beundran
Resor stundar för mig nu och jag kan kanske inte återkomma så snart och så ofta som jag ju hela tiden vill. Jag vet att ni sköter jobbet strålande under tiden. TACK
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
-
father of sons
Hej Anna
Tänkte bara berätta att vi vridit tillbaka klockan för vår fyraåring som har det jobbigt. Inser att vi inte tagit oss igenom trotsåldern på ett lyckosamt sätt. För närvarande hanteras tösen som en trotsig 2,5 åring och på två veckor har vi en enorm förbättring.
Tackar så hemskt mycket för tipset.
Ta väl hand om dig på resa.
Louise
Tänkte bara berätta att vi vridit tillbaka klockan för vår fyraåring som har det jobbigt. Inser att vi inte tagit oss igenom trotsåldern på ett lyckosamt sätt. För närvarande hanteras tösen som en trotsig 2,5 åring och på två veckor har vi en enorm förbättring.
Tackar så hemskt mycket för tipset.
Ta väl hand om dig på resa.
Louise
Pojke juli 2004. SHN september 2004.
Flicka f?dd oktober 2000.
Flicka f?dd oktober 2000.
Tack själv, du kloka, kärleksfulla och underbara människa, som berikar så många människors liv och i synnerhet barns.
Njut av dina resor och upplevelser! Kom snart tillbaka! Var rädd om dig, för du vet väl, att du har bara en dig!
Kit & Co
Njut av dina resor och upplevelser! Kom snart tillbaka! Var rädd om dig, för du vet väl, att du har bara en dig!
Kit & Co
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Louise, pris och beröm
Var rädda om er, alla - era varma tankar tar jag med mig, och tro mig, de sprider sig som ett kärlekens stjärnstoft varhelst det finns människor, varhelst det finns barn. Jag är en mycket lycklig bärare av dem
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022