NU efter två veckor av två-sömnpass på dagen, har jag äntligen, äntligen fattat detta: istället för en tvåtimmars, och en 45-minutare, vill Herr Kejsaren Billing ha två 1,5-timmars. Klart som korvspad, nu när man äntligen begriper...
vad Hugo föredrar...
-
Gäst
vad Hugo föredrar...
... att man kan vara trög ibland...
NU efter två veckor av två-sömnpass på dagen, har jag äntligen, äntligen fattat detta: istället för en tvåtimmars, och en 45-minutare, vill Herr Kejsaren Billing ha två 1,5-timmars. Klart som korvspad, nu när man äntligen begriper...
Och då sov han idag 1,5h både på eftermiddag och förmiddag, och bara glada miner var det här ja...
Bättre sent än aldrig. 
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
-
Gäst
Mycket möjligt, Tessan. Så länge som han nu har diarré så ska han få sova om dagarna så länge han vill. Sedan kan jag ta en funderare igen - och då har han ju också hunnit bli nio månader - så då kan vi se hur nätterna börjar bli - om morgonstrulet håller i sig eller vad.. just nu ser jag det som lite kvardröjande åttamånaders, samt diarré.
När det är över så tar vi en ny titt på nätterna - och reviderar då dagen efter behov. idag sov han bara 45 min. på morgonen och låg därefter och pratade en massa i sängen tills marginal... Så det är möjligt att vi återgår till att sova 45 min. på morgonen - och så 1,5 på eftermiddagen istället.
Håhå-jaja... 8)
-
Gäst