Skickar jättekramar till er bada Susan & Sarisparis för er support
Lägesrapport fran en mycket trött men lycklig mamma som har fatt 2 h sömn/dygn nu...
Nattningen igar gick toppen, kort buff med 2 ramsor. Men tyvärr blev han rejält täppt i näsan (bara lite förkyld) och 1 tand sprack fram under denna natt sa han vaknade hela 8 ggr (kl 20.05, 21.222, 22.38, 00.56, 3.11, 3.56, 4.16 och 5.03). Jag riktigt hörde hur han inte fick luft...
Fick da en 2-sek buff med 1 ramsa vid varje vak utom 1 gang da jag kände pamig att ramsan skulle räcka och det gjorde den. Han vaknade själv 3 minuter innan jag skulle väcka honom och da buffade jag mjukt sa vi fick en bra start.
Fm luren pa 30 min blev väldigt kort (bara 10 min sömn) för han behövde 2 buffningar och sen lag han länge och bökade utan att säga nagot innan han somnade. Var därför väldigt grinig och klängig hela dan eftersom han är van att fa sova 1,5 h INNAN lunch.
Den nya langluren e1,5 h EFTER lunch jag infört gick oxa trögt, han var klarvaken och inte ett dugg sugen pa att sova. 2 buff och langt bökande pa totalt 20 min innan sucken kom, sedan sova 30 min innan kort uppvak och sen var jag tvungen att väcka honom - härlig känsla för han brukade ju vakna själv och skrika efter mig!
Normalt brukar han äta jättemycket men idag var aptiten inte stor, bara till middagen klämde han i sig lagom mycket. Men han var SAAAA trött och somnada nästan vid bröstet, innan jag bort honom och busade upp honom inför nattningen som tog mindre än 1 minut! Ner i sängen, en kort solfjäder och ut med ramsa - fantastiskt!
Nu är klockan 21.50 och han har precis vaknat till pga täppt näsa igen, och nu blev det en hel minuts buffning innan andningen var normal
Känner att det inte är läge vid dessa "andnöds"-uppvak att bara ramsa utanför dörren för han behöver verkligen hjälp med all lugna sig - tycker ni att jag gör rätt eller ?
Hoppas han mar bättre imorgon sa att jag kan ta oss till sista fasen där ramsan ska ta över buffningen!!!