Nyboda reklam - vilket skämt!

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
Lillamolntuss

Nyboda reklam - vilket skämt!

Inlägg av Lillamolntuss »

Läst på annawahlgren.se
Senaste nytt!

Anna Wahlgren har skapat ett nytt Föräldraforum på www.annawahlgren.com och dit får vi härmed hänvisa alla besökare.

Vad gäller månadens krönika på www.annawahlgren.com så tillbakavisar vi alla anklagelser och beklagar att saker och ting hamnat på den låga nivån. En nivå som får tala för sig själv, varför vi också avstår från att ge oss in i någon form av pajkastning.

Med vänlig hälsning
Madeleine Lidman
Vilket skämt! Avstår från pajkastning? VEM har låg nivå??? Men hallå? Hela annawahlgren.se, som den är nu, är ju inget annat än låg nivå av pajkastning! För enligt dom själva så är det ju ju DOM - Nyboda reklam - som *hm* stått för idéerna, kreativiteten, arbetet... och "barnaboksförfattaren" har knappt bidragit med något alls... ELLER HUR? Bara att inte nämna hennes namn... ojojoj... Det märks att dom är sura och bittra. Mycket.

Att dom stängt av medlemmar från andra forum (hemmaföräldrar tror jag att det var) när dom försökt tipsa om denna hemsida, att dom vägrat sälja den ursprungliga siten till Anna, att dom stängde ner sidan utan förvarning... är DET proffsigt agerande? Är inte DET pajkastning?

Personligen har jag vid flera tillfällen imponerats av annas proffsiga och affärsmässiga ton och attityd vad gäller detta och själv tänkt tanken att det är skönt att inte Anna sänker sig till deras nivå.

Kan bara säga att Anna BARA har vunnit på att flytta sin sida och låta några som kan något ta hand om den. Nu har hon en proffsig sida som inte stinker dåligt första hemmabygge. (Försörjer dom sig verkligen på att göra hemsidor på Nyboda reklam? Annas förra sida var ju ett skämt!)

Caramba!
Flicka :heart: maj -04 (kurad jan -05), Pojke :heart: mars-07 (okurad, men standardmodellad)
(Ständig tidsbrist = Korta konstiga meddelanden. Sorry! )
Sagomamma
Kontakt:

Inlägg av Sagomamma »

Som administratör för sidan måste jag påminna om Annas introduktion till forumen:
annawahlgren skrev: Citat från andra föräldraforum har inte sin plats här. Inte heller ondgöranden över namngivna företag/personer. Dessa forum är inga aggressiva debattforum, inte heller några intimpersonliga chatforum. De handlar om barnen och ett gott förhållningssätt till både dem och själva föräldraskapet. Inget annat, och det är mycket nog! Upplysande, upplyftande och renodlat konstruktiva är dessa forum unika.
Okej? 8-[
Lillamolntuss

Inlägg av Lillamolntuss »

Ooops! :oops: Men faktiskt! Det var en MYCKET bra regel!

FÖRLÅT! Vi ska inte ha samma låga nivå här!
Flicka :heart: maj -04 (kurad jan -05), Pojke :heart: mars-07 (okurad, men standardmodellad)
(Ständig tidsbrist = Korta konstiga meddelanden. Sorry! )
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Inlägg av annawahlgren »

Smygvis :oops: :oops: :oops: vill jag ändå tacka dig för allt det VACKRA du skriver :!: Jag är så obeskrivligt glad för min nya hemsida :lol:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"