Inatt hade vi två uppvak i vargtimmen, 4,40 var första och han somnade om efter 15 minuter. Gick in för att se om han bajsat men det hade han inte. Lade då tillrätta och ramsade ut. Tysnade snabbt men efter några minuter klagade han igen, fick en ny ramsa och tystnade. Höll igång igen efter några minuter, ville inte ramsa för mycket så jag lät honom vara och han somnade om. Vaknade sedan 5,28 och var ilsk, men då skulle ändå pappan upp och han gjorde så fina husljud att lillfisen somnade om. Jag också. Ända till 7,30 då storasyster väckte mig. Tillsammans gick vi in till lillebror för att göra glad morgon men ack så ARG han blev på oss, ville inte alls vakna! Trots att både storasyster och storebror klappade på huvudet och mamma strök över ryggen, bröt helt ihop. Fick sig redig frukost med både amma och välling och var sedan hur go och glad som helst.
Morgonlur i vagnen som vanligt utan problem men jag gav honom bara 20 minuter eftersom vi fått ofrivillig sovmorgon. Note to self, ställ väckarklocka på 7!
Nu har han precis lagt sig för lunchluren, han riktigt gosade ner huvudet i madrassen och sin snuttegiraff när han blev lagd!
Jag är så stolt över hur snabbt min lilla kille fattat galoppen om att det är skönt att sova

I född 080813. 40+6. Kurstart 23 februari 2009.
R född 100125. 39+3. Kurad på SHN-kurkurs i Gastsjön, juni 2010.
A född 120129, 36+2. Kurstart 21 september 2012.