Kuren störd mitt i
Re: Kuren störd mitt i
Hoppas ni får en skön sommar! 8) 
Manfred 100419
Hilding 110702
Mauritz 130208
Hildur 140903
Hoppas ni får en skön sommar! 8) 
Manfred 100419
Hilding 110702
Mauritz 130208
Hildur 140903
Hej!
Nu är vi på semester och kör enrums-sömn för alla... Dock har det visat sig innebära att hela familjen väcks tidigare och tidigare, idag så tidigt som 05:15
!! Urk! Lillkillen ställer sig upp och börjar skratta, varpå storeman börjar skratta och sedan
är skrattcirkusen igång och omsomnandet känns omöjligt!

Hemma fick vi dock till sju-morgnarna ganska bra men det här med att vara på semester och dela rum alla tillsammans är visst alldeles för kul och alldeles för svår-styrt för att få båda killar till att somna om efter en sådan start på morgonen. Jag satsar på att styra upp det hela när vi kommer hem igen- Men om någon har något bra att säga om detta tar jag tacksamt emot tips
...
Nu är vi på semester och kör enrums-sömn för alla... Dock har det visat sig innebära att hela familjen väcks tidigare och tidigare, idag så tidigt som 05:15
är skrattcirkusen igång och omsomnandet känns omöjligt!
Hemma fick vi dock till sju-morgnarna ganska bra men det här med att vara på semester och dela rum alla tillsammans är visst alldeles för kul och alldeles för svår-styrt för att få båda killar till att somna om efter en sådan start på morgonen. Jag satsar på att styra upp det hela när vi kommer hem igen- Men om någon har något bra att säga om detta tar jag tacksamt emot tips
15 Nov 09 & 25 Aug 11
Kurstart 27/1
Kurstart 27/1
Hej!
Semestertider är som de är säger jag......... 8) Det bästa är att inte stressa upp sig över detta uttan bara vara cool 8)
så brukar det gå bättre! Det blir som det blir helt enkelt. Vi har oxå ofta tidiga mornar och varma klibbiga sovrum med en hel familj i är heller ingen höjdare. Men väl på hemmaplan brukar allt funka klockrent igen. Det är som om ungarna säger åååh vad skönt att få sova i vårat eget svala rum och våra egna sköna sängar igen!
Hela denna tråd innehåller bra tips om att vara på resande fot! Läs gärna båda sidorna, Nat har gett bra svar om "missbrukande av verktygen" när man ändå inte kan köra SHN hela vägen ut!
http://www.annawahlgren.com/forum/viewt ... =7&t=26727
Jenny
Semestertider är som de är säger jag......... 8) Det bästa är att inte stressa upp sig över detta uttan bara vara cool 8)
Hela denna tråd innehåller bra tips om att vara på resande fot! Läs gärna båda sidorna, Nat har gett bra svar om "missbrukande av verktygen" när man ändå inte kan köra SHN hela vägen ut!
http://www.annawahlgren.com/forum/viewt ... =7&t=26727
Jenny
Manfred 100419
Hilding 110702
Mauritz 130208
Hildur 140903