Tack Mammutmaria, Sagomamma mfl!

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
pia-lotta

Tack Mammutmaria, Sagomamma mfl!

Inlägg av pia-lotta »

Jag vill bara skicka ett litet tack till alla er som gör detta forum ovärderligt!
Jag är ofta (väldigt ofta :D ) inne här och låter mig inpireras och peppas.

Sist nu var det MammutMaria som gav tips om hur man kan göra när ens barn vaknar för tidigt på morgonen. Min dotter sover som en stock sen hon var 6 månader (shn-kur) tills igår då hon vaknade tidigare än vanligt. Jag blev först lite förvånad och förvirrad men mindes sen vad jag läst och det gick som en dans!! Dottern vaknade till lite imorse igen men det räckte med en ramsa så sov hon igen.

Det finns massor med exempel på tips jag fått från detta forum som jag använder dagligen och jag kände att nu var det dags och skicka ett stort TACK till er alla (och självklart indirekt till AW som är min stora idol :D)

Hälsar
Pia-Lotta
Dotter f?dd 031101, Barnaboksbarn fr?n 2 m?n
Dotter f?dd 051225, Barnaboksbarn fr?n start
Sagomamma
Kontakt:

Inlägg av Sagomamma »

:oops: Tack själv! :oops:

Och jag hakar naturligtvis på och skickar ett STORT tack till alla som är här inne (viss praktiskt taget dagligen) och svarar och stöttar och uppmuntrar och delar med sig :!:
Många gånger blir jag riktigt rörd när jag läser ett riktigt långt svar som någon suttit och knåpat med hur länge som helst och lagt hela sin själ i -för att hjälpa oss andra :!: :D Det är guld värt!

Skickar massor av nyårskramar till er ALLA :!: :heart: :heart: :heart:
Gäst

Inlägg av Gäst »

:D Tack för att du ville berätta - jag blir så glad och får extra inspiration att fortsätta skriva inlägg och hoppas att mina erfarenheter gör skillnad!

:heart: Gott Nytt ÅR från Mammut Maria!
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"