Men! Vad skumt! Skrev ett långt inlägg riktat till dig igår, Nat, med tack för tipsen- det verkar inte ha lagts upp?
Stort tack i alla fall!
Dags för en uppdatering här, de blir färre nu när sagen fylls av bokplöjning och Tuvas träning
Tuva är klart stadigare i kroppen, men blir som ovan nämnts mer och mer högertippad.
Hennes händer är allt mer upp i ansiktet och tummen hamnar allt oftare rätt.
Resultaten i brädan är tyvär marginella. Vissa dagsr tar hon sig ner för egen maskin- mest med sprattel och inte så mucket rena frånskjut. Vänster arm har börjat hänga med framåt, men höger är fortfarande ovillig. Greppstyrkan i höger är dessutom näst intill obefintlig.
Jag har försökt göra en bedömning av Tuva, men HUJ- det är inte lätt! Har legat vaken i natt och undrat om jag gjorde rätt i att se ett ryck och bekymrad min och gnäll som rätt svar på köldstimulering eller om det måste vara att hon drar efter andan...
Testerna visade i alla fall att synen inte är på topp så nu blir det massa ficklampelys och kontraster här hemma
På det stora hela går det framåt, men rädslan börjar picka på. Händer det mycket nog? Hon ålar inte alls på platt underlag, annat än lite i en cirkel åt höger. Hon har inte heller vänt sig sedan i lördags.
Denna eviga oro!
* längtar till Juni *